Interesse om na te gaan welke voordelen u kunt bereiken met VOIP telefonie? Neem contact op voor een vrijblijvende kennismaking
Met ‘Statisticall’ krijgt u inzicht in het belgedrag binnen uw bedrijf, overzichtelijk en eenvoudig in uw favoriete internetbrowser. Wilt u weten wie met wie heeft gebeld, of hoeveel de wachttijd bedroeg? In het overzichtsscherm ziet u alle gesprekken die via uw telefooncentrale zijn gevoerd. U kunt precies nagaan wanneer een gesprek is gevoerd. Met de uitgebreide zoek- en filteropties kunt u heel gericht vinden wat u zoekt.
Het scherm ‘statistiek’ biedt u een statistisch overicht van het belgedrag van uw medewerkers. Hier kunt u bijvoorbeeld de gemiddelde en totale gesprekstijd per lijn zien over een bepaalde periode, evenals het aantal gevoerde inkomende en uitgaande gesprekken. Zo krijgt u in een oogopslag een goed beeld van de grootheden en aantallen van uw telefoongebruik.
Bij ‘tijdslijn’ wordt het belgedrag getoond in overzichtelijke tijdgrafieken. Met behulp van deze grafieken kunt u direct zien wanneer uw centrale over- of ondercapaciteit ondervond. Ook kunt u zien op welke momenten uw bellers het langst moesten wachten, of op welke tijdstippen gesprekken niet werden opgenomen. Doordat het aantal ingelogde medewerkers en het aantal lopende telefoongesprekken samen in een grafiek worden getoond kunt u direct de bezettingsgraad van uw medewerkers afleiden.
Met Statisticall en 1A-telefonie belt u niet alleen voordelig, maar krijgt u ook een zeer krachtig hulpmiddel in handen om de telefonie binnen uw bedrijf effectief te beheren.